yellow

hello! Idag har varit en bra dag.
Mormor och morfar kom på besök eftersom mormor fyller år imorn men då jobbar alla så vi firade henne idag ist! Vi bestämde att vi skulle åka hem till dom och beställa hem kinamat, åååh love bästa maten, ja så vi käkade hos dom, åt så mycket så det kändes som om jag skulle sprängas. sen så har jag iofs inte gjort så jätte mycket mer så en så bra dag har det inte vart... har haft satikens ont i mitt öra med, blöder och har sig, fy.
nu har jag precis duschat och ska snart krypa ner i min sköna säng! Imorn ringer klockan kl 7.. suck
hörs imorn, natti natt ♥
målade mina naglar gula idag, rätt pling faktiskt!!
dock inte mina naglar på bilden, lånat den från weheartit

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: