Ny design!

skaffat ny design nu som jag dock inte gjort själv utan lånat utav en tjej som heter Amanda! Gött med lite nytt! Men vet inte om alla kan se den. Jag kan bara se den när jag använder internet explorer men inte när jag använder google chrome? hm. jaja
Idag så struntade jag iaf att gå till skolan eftersom vi bara skulle fika med några lärare. så istället har jag varit hemma med min lillebror, käkat go frulle, varit på långpromenad med tyra och städat lite! Nu ska jag skicka in min absolut sista uppgift och imorgon blir det sommarlov! wiho
så här skall desginen iaf se ut! Kan ni se den eller inte?? Kram

KOMMENTARER


Hej, kan se designen i båda webbläsarna. :) (men kan vara så att blogg.se håller ju på med uppdateringar av bloggportalen, så därför det krånglar för vissa.)



Svar på din fråga om profilbilden hittar du på min blogg, under Designhjälp. (Kodmallar eller video tutorials)



Mvh Amandah

2012-06-12 // 18:17:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: