sämsta dagen på läääänge

Började dagen med att försova mig en halvtimme så sprang runt i huset som en tok, struntade i paraplyet eftersom jag tänkte för mig själv att det inte kommer börja regna och efter ca 5 min när jag är halvvägs till bussen så börjar det såklart att regna, och inte så lite heller... det ledde till att jag blev pisseblöt. Sen när jag möter upp mina underbara vänner vid centralen så tar vi tåget till jonsered där vi ska orientera och göra olika uppgifter på olika stationer. Min grupp går vilse det första vi gör så vi klättra ner för berg, upp för berg, hoppa över bäckar, åar, diken, går runt på en åker och sliter oss runt i en blöt skog. fyyyyyy. När vi var klara hoppade jag och Viktoria på tåget tillbaka till göteborg där jag missar bussen hem med ca 30 sekunder. så vi gick och köpte varsin kaffe på espresso house och chillade i en timma innan nästa buss kom. nu är jag hemma och ska plugga. Kommer nog sova som en prinsessa inatt... haha

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: